-
Niemand krijgt een burn-out van een compliment
Vanmorgen kreeg ik een appje.“Mogge, kun je ook een blog schrijven over complimentjes?Niemand krijgt er een voor een burn-out.Dus toch iets minder inzet tonen?” Ik moest erom lachen.Vooral om die laatste zin. Alsof de oplossing voor een gebrek aan waardering zou zijn dat we allemaal voortaan wat minder ons best gaan doen. Niet meer zo…